تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من

کانتر گرم استیل صنعتی

کانترگرم
فهرست مطالب

کانتر گرم استیل صنعتی

این وسیله در خطوط سلف سرویس جهت گرم نگه داشتن غذا و انواع خورشت استفاده می شود. کانتر گرم استیل می تواند غذای طبخ شده را با طعم و دمای مناسب تا ساعت ها آماده سرو نگه دارد. از پرکاربردترین وسیله­ ها در اشپزخانه های صنعتی است که با نام تاپینگ گرم نیز شناخته میشود.

 

09937111899 نعمتی

برای سفارش تماس بگیرید

وسیله ای برای گرم نگهداشتن غذا

بسیاری از رستوران داران عزیز دنبال وسیله ای برای گرم نگهداشتن مواد غذایی هستند. این وسیله باید دارای ویژگی های از جمله جا دار بودن و توانایی گرم نگهداشتن مود غذایی به صورت طولانی مدت و نیز جاهای جداگانه برای مواد غذایی مختلف باشد چرا که در رستوران غذاهای مختلفی طبخ می شود که لازم است همگی آن ها بدون ترکیب شدن با هم دیگر گرم مانده و به صورت تازه برای مشتریان گرامی سرو شود. این وسیله با نام کانتر گرم استیل شناخته می شود.

 

اجاق چهار شعله فردار | تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

 

ابعاد

کانتر گرم در ابعاد استاندارد 120، 150 و 190 سانتی متر تولید می شود، این محصول به صورت 2 لگن،3 لگن، 4 لگن و 5 لگن بن ماری با اندازه های استاندارد طراحی می شود

با توجه به آشپزخانه و نیاز خود می توانید در ابعاد دلخواه و در دو نوع گازی یا برقی این محصول را از تولید تجهیزات رستوران استیل من سفارش بگیرید.

همچنین این محصول در نوع گازی به دو صورت گاز شهری یا گاز کپسولی با توجه به نیاز شما مشتری عزیز طراحی میشود.

 

طول 120,150,190 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر

 

طراحی و نحوه کار کانتر گرم استیل

این وسیله دارای چند لگن بن ماری است که محفظه نگه داری غذا است، داخل کانتر گرم سیستم چرخش اب گرم وجود دارد که با توجه به نوع کانتر گرم (گازی یا برقی) با گرمای المنت یا شعله گرم می شود و از این طریق غذا با دریافت حرارت غیر مستقیم گرم می مانند.

قسمت پایین این وسیله به صورت گرمخانه تولید می شود که در دو نوع گرمخانه خشک و گرمخانه کابینتی قابل طراحی است که شما مشتری عزیز می توانید ظروف و مواد غذایی خود را در آن قرار بدهید. برای مقایسه می توانید از مقاله خرید کابینت استیل دیدن نمایید.

قسمت رویه کانتر گرم رف شیشه ­ای و پیشخوان استیل است و در قسمت جلویی ان یک ریل برای قرار دادن سینی و ظرف طراحی شده است که در خط سلف سرویس بسیار کاربردی است.

 

کانترگرم | تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

جنس

به منظور ارتقای کیفیت محصولات و بازدهی بالاتر بدنه کانتر گرم به صورت دو جداره ساخته می شود. بین جداره بدنه عایق حرارتی پشم شیشه قرار داده می شود تا از خروج حرارت و کاهش راندمان جلوگیری نماید. جنس داخل کانتر از ورق گالوانیزه نسوز است. جداره بیرونی کانتر گرم استیل صنعتی از ورق های استیل ضد خش 430 تولید می شود. لگن آب این محصول از ورق های استیل ضد رنگ 304 تولید می شود که به ورق ها نگیر معروف هستند. لزوم این کار افزایش عمر محصول است.

 

تاپینگ غذای گرم

شاید شما این نام را شنیده باشید. این نام در واقع به کانترگرم استیل صنعتی اشاره دارد که همانند تاپینگ برای گرم نگهداشتن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کانتر رستوران

کانتر رستوان تجهیزی است، که در همه رستوران ها و آشکده ها مورد نیاز است چرا که همواره لازم است غذا در این مکان ها به مدت زیادی گرم بماند و کیفیت خود را از دست ندهد. که همان وظیفه مورد تصور کانتر گرم است. این وسیله گاهی وقت ها تاپینگ غذا های گرم نیز نامیده می شود.

 

قیمت تاپینگ گرم دست دوم

تاپینگ نام دستگاهی است مشابه کانتر گرم استیل اما با محوریت تولید سرما برای نگهداری مواد غذایی که لازم است سرد نگهداشته شود. تاپینگ گرم استیل همان کانتر گرم استیل است. به دلیل شرایط اقتصادی شاید شما قیمت تاپینگ گرم دست دوم را جستجو نمایید. اما لازم به ذکر است که شما با خرید مستقیم از تولیدی و در واقع خرید بی واسطه از تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من ، به مراتب هزینه های کمتری پرداخت خواهید کرد. پس حتما با ما تماس بگیرید و از قیمت های استثنایی ما مطلع شوید.

 

نحوه سفارش

برای سفارش کافی است با شماره  09937111899 تماس بگیرید ( برای تماس کافی است یک بار شماره را لمس کنید). و نیز می توانید از قسمت تماس با ما شماره تماس خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی استیل من در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. برای خرید کانترگرم می توانید از صفحه فروشگاه بازدید نمایید.

 

ارسال به سراسر ایران

برای راحتی شما مشتریان گرامی کلیه تجهیزات تولید شده در تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من از طریق باربری به سراسر ایران ارسال می شوند. برای دریافت محصول خود تنها کافی است با ما تماس بگیرید.