تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من

تاپینگ پیتزا و ساندویچ استیل

فهرست مطالب

تاپینگ پیتزا و ساندویچ استیل

تاپینگ پیتزا و ساندویچ استیل برای سرد نگهداشتن و تازه نگهداشتن مواد غذایی در آشپرخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این پست تمامی اطلاعات مورد نیاز برای شناخت این محصول و ویژگی های تاپینگ استیل تولید شده در تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من آشنا خواهید شد. تا با آگاهی کامل از محصول مورد نظر آن را خریداری نمایید.

 

 

09937111899 نعمتی

برای سفارش تماس بگیرید

 

تاپینگ و تاپینگ ساندویچی و تاپینگ پیتزا

تاپینگ ساندویچی از مهمترین تجهیزاتی است که در ساندویچی ها و قست قودی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تاپینگ سرد

هدف از  استفاده از تاپینگ سرد و تازه نگه داشتن مواد غذایی، ترشیجات، سبزی و … است .

 

تاپینگ | تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

جنس تاپینگ

رویه های این محصول از ورق های استیل ضد خش ساخته می شود. بسته به نیاز خود می توانید ای محصول را با ورق های استیل ضد زنگ 304 نیز برای خود تهیه کنید.

 

 

طراحی تاپینگ صنعتی استیل

این محصول به صورت تاپینگ زیر یخچالی و زیر فریزری طراحی می شود. شما مشتری عزیز می توانید هر کدام را که لازم داشته باشید سفارش دهید. کاربری قسمت بالایی این محصول که سرد نگهداشتن مواد غذایی است برای ر دو نوع یکسان است. همانطور که گفته شده قسمت فوقانی این محصول برای سرد نگهداشتن مواد غذایی طراحی شده است. بدین صورت که یک محفظه تعبیه شده است که شما می توانید لگن های بن ماری را در آن قسمت قرار دهید. موتوری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است محفظه فوقانی را سرد نگه می دارد و در نتیجه این کار لگن ها سرد شده و در نهایت مواد غذایی  سرد نگهداشته می شود.

این محصول روی یک شاسی کشی بسیار مقاوم سوار می شود. پایه های این دستگاه به صورت پایه های قابل تنظیم در نظر گرفته می شود که در صورت نیاز بتوان برای آشپزخانه شما مشتری عزیز محصول مورد نظر را تراز کرد.

لگن های بن ماری مورد استفاده در این محصول متغیر است و بسته به نیاز مشتری عزیز تغییر می یابد. معمولا برای تاپینگ از لگن های بنماری 1/3 استفاده می شود.

رویه اصلی تاپینگ را می توان به دو بخش کلی تقسیم نمود قسمت نگهدارنده لگن ها و میز کار. قسمتی که همانند میز است و برای خرد کردن، مواد و یا آماده سازی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

قیمت سالاد بار صنعتی

به دلیل اینکه تاپینگ پیتزا و ساندویچ برای سرد نگهداشتن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا مواد غذایی نظیر، سالاد ها، ترشی ها، خیارشور و … سرد نگهداشته می شود از این رو این محصول به سالاد بار نیز شناخته می شود. قیمت تاپینگ بسته به نوع سفارش شما مشتری عزیز متفاوت است. شما باید در هنگام سفارش جنس رویه و  نوع صندوق زیری این محصول را تعیین نمایید. مولفه دیگری که در تعیین قیمت تاثیر گذار است ابعاد است.

ابعاد

این محصول در ابعاد متفاوتی تولید می شود. ابعاد استاندارد این محصول به صورت زیر است.

عرض 80 سانتی متر

ارتفاع 90 سانتی متر

طول های 120 تا 190  سانتی متر

طول 120,150,190 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر

این محصول قابل تولید در اندازه های مور نیاز شما نیز هستو تنها کافی است در هنگام سفارش ابعاد مورد نیاز خود را با تیم طراحی در میان بگذارید.

 

تاپینگ | تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

 

خرید تاپینگ پیتزا

برای خرید این محصول ابتدا ابعاد مورد نظر خود را تعیین نموده و در مورد یخچالی یا فریزی بودن ان تصمیم گیری نمایید. برای شناخت بهتر این محصول می توانید با تیم استیل من مشورت نمایید.

 

سفارش

برای سفارش کافی است با شماره  09937111899 تماس بگیرید ( برای تماس کافی است یک بار شماره را لمس کنید). و نیز می توانید از قسمت تماس با ما شماره تماس خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی استیل من در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

ارسال به سراسر ایران

برای راحتی شما مشتریان گرامی کلیه تجهیزات تولید شده در تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من از طریق باربری به سراسر ایران ارسال می شوند. برای دریافت محصول خود تنها کافی است با ما تماس بگیرید.