تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من

کابینت زمینی استیل

فهرست مطالب

کابینت زمینی استیل

امروزه نیاز ضروری هر آشپزی در آشپزخانه های صنعتی دسته بندی درست ظروف و مواد غذایی است. که این امر محقق نمی شود مگر با استفاده از کابینت ها. کابینت های زمینی هم به عنوان محل نگهداری مواد غذایی و ظروف قابل استفاده هستند و نیز به عنوان میزکار قابل استفاده هستند. کابینت های صنعتی که آشپزخانه رستوران ها، کیترینگ، فست فودی، تالار و سایر آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند چرا که این محصولات دارای تداوم استفاده هستند و نیز مسائل بهداشتی نیز مطرح است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین کابینت زمینی استیل تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من آشنا نماییم. کابینت دیواری استیل در کنار کابینت دیواری استیل تجربه بسیار عالی از آشپزخانه را برای شما پدید خواهد اورد.

 

 

09937111899 نعمتی

برای سفارش تماس بگیرید

 

کابینت زمینی | تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

 

ابعاد

مشخصه قابل ذکر برای همه محصولات مورد نیاز آشپزخانه ها ابعاد است که برای طراحی و چیدمان محصولات باید ابعاد دقیق محصولات در دسترس باشد تا قبل از خرید محصول از اینکه می توان این محصول را در آشپزخانه قرار داد اطمینان حاصل نمود. اما در مورد کابینت زمینی استیل تولید شده در استیل من شرایط کمی متفاوت است.! شما نیازی به دانستن ابعاد این محصول ندارید بلکه می توانید این محصول را در هر ابعادی که نیاز دارید سفارش دهید. تیم استیل من آماده طراحی سفارشات شما برای تولید کابینت در هر ابعادی است.

شایان ذکر است که این محصول همانند سایر محصولات ابعاد استاندارد نیز دارد. ابعاد این محصول بدین صورت است.

طول 100,120,150,190 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر

 

طراحی

کابینت زمینی به صورت وسط و کتار قابل طراحی است. درب های کابینت دیواری استیل به صورت کشویی و لولای طراحی می شود شما مشتری عزیز بسته به نیاز خود می توانید سفارش دهید. کشو های کابینت استیل به دو صورت طراحی می شود. افقی و طبقاتی. در طراحی افقی کشو ها به صورت افق با اندازه های یکسان و یا غیر یکسان که بستگی به نیاز شما دارد در کنار یک دیگر در یک خط قرار می گیرند. و به صورت طبقاتی نیز زیر هم قرار می گیرند.

 

برای کابینت دیواری استیل هیچ محدودیتی برای طراحی وجود ندارد. شما می توانید این محصول را به صورت اختصاصی برای خود و با طرح و نقشه خود داشته باشید. اضافه کردن طبقات، استفاده از ورق ها متفاوت، طراحی به صورت میزکار و یا تولید در ابعاد دلخواه شما از ویژگی ها تولید اختصاصی این مجصول است.

 

کابینت زمینی | تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

جنس

کابینت زمینی استیل از ورق های استیل حشدار ضدخش تولید می شود. این ورق های ضدخش در صورت برخودر اجسام تیز نیز چاقو دچار خراشیدگی نمی شوند. همچنین کابنیت قابل تولید با ورق های استیل ضد زنگ نیز است. ورق های ضد زنگ که به ورق های نگیر نیز معروف هستند. یک گزینه بسیار مناسب برای کابینت به شمار می رود. در صورتی که کابینت شما به صورت مداوم در معرض بخار آب، رطوبت یا آب قرار دارد باید از ورق های ضد زنگ و نگیر برای تولید آن استفاده شود. حتما این نکته را قبل از سفارش در نظر داشته باشید.

در زیر رویه این محصول یک لایه نئوپان قرار داده می شود که هم مقاومت و دوام رویه را بالا می برد و هم از صداهای ناخواسته جلوگیری می کند. این لایه نئوپان با ورق های گالوانیزه پوشش داده می شود تا در صورت نفوذ آب خراب نشود. تیم تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من این امکان را فراهم آورده است که در صورت نیاز و بسته به سلیقه شما مشتری عزیز به جای نئوپان از یک لایه PVC استفاده می شود. PVC کارایی و کیفیت بالایی نسبت به ورق های نئوپان دارد و در واقع کابینت زمینی استیل شما مادام العمر کارایی خواهد داشت.

نحوه سفارش

برای سفارش کافی است با شماره  09937111899 تماس بگیرید ( برای تماس کافی است یک بار شماره را لمس کنید). و نیز می توانید از قسمت تماس با ما شماره تماس خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی استیل من در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

ارسال به سراسر ایران

برای راحتی شما مشتریان گرامی کلیه تجهیزات تولید شده در تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من از طریق باربری به سراسر ایران ارسال می شوند. برای دریافت محصول خود تنها کافی است با ما تماس بگیرید.