تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من

گرمخانه صنعتی استیل

فهرست مطالب

گرمخانه صنعتی استیل

کاربرد این محصول گرم نگهداشتن طولانی مدت مواد غذایی در رستوران ها، تالار، کیترینگ و سایر آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.  گرمخانه صنعتی در در نوع برقی و گازی تولید می شود.

 

 

گرمخانه | تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

گرمخانه برقی

گرمخانه برقی همانطور  که از اسم آن پیداست با برق تغذیه می شود. حرارت مورد نیاز در داخل گرمخانه استیل صنعتی توسط المنت تامین می شود . این محصول به صورت سیار بوده و دارای چهار چرخ است که دو تا از چرخ های آن مجهز به ترمز بوده و قابلیت قفل شدن در یک مکان را دارد.

 

گرمخانه گازی

عمده تفاوت این گرمخانه با نوع برقی آن سوخت آن است که از گاز تامین می شود اما نکات دیگری نیز در طراحی این محصول وجود دارد که حائز اهمیت است. گرمخانه گازی به دلیل وجود شعله درای شمعک است و شما تنها یکبار در زمان خرید باید این شمعک را روشن نمایید و  تازمانی که جریان گاز وصل باشد این شمعک روشن خواهد ماند و باز کردن شیر گاز مشعل گرمخانه روشن می شود. برای امنیت بیشتر و در راستای تحقیق شعار تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من این محصول مجهز به سیستم ترموکوپل بوده و در صورت خاموش شدن شعله به هر دلیلی جریان گاز ورودی را قطع می نماید تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود. گرمخانه گازی می تواند به صورت پایه دار طراحی شود و یا بنا به خواسته شما مشتری عزیز چرخ نیز قابل نصب می باشد.

 

طراحی گرمخانه استیل صنعتی

برای بازدهی بالا و جلوگیری از تبادل گرمایی با محیط بیرون دیواره های گرمخانه به صورت دوجداره و عایق طراحی و تولید می شوند. برای داشتن عایقی با مقاومت بالا بین دیواره ها پشم شیشه قرار داده می شود. در مورد گرمخانه گازی در روی شعله یک چدن قرار می گیرد تا حرارت به صورت مستقیم به مواد غذایی منتقل نشود. این روش از سوختن مواد غذایی جلوگیری می کند.

 

جنس

گرمخانه استیل صنعتی از ورق های استیل ضد خش تولید می شود. دیواره های داخلی و خارجی هر دو از جنس ورق های استیل ضد خش بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. بسته به سلقیه شما مشتری گرامی دیواری داخلی قابل تولید با ورق های گالوانیزه است.

 

 

09937111899 نعمتی

برای سفارش تماس بگیرید

طبقات داخلی

طبقات داخلی این محصول به صورت شلف های متحرکت ساخته می شود و شما بسته به نیاز خود می توانید جای شلف هارا تغییر دهید.

 

قیمت گرمخانه صنعتی

قیمت گرمخانه بسته به ظرفیت و جنس مواد مورد استفاده متغییر است. برای مثال قیمت گرمخانه صنعتی که دارای ظرفیت 50 پرس است و رویه آن از ورق های استیل ضدخش ساخته شده است با قیمت گرمخانه ای که رویه آن از ورق ها استیل ضد زنگ ساخته شده است و دارای ترموکوپل است کاملا متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت این دستگاه لطفا با ما تماس بگیرید.

 

ظرفیت

گرمخانه استیل صنعتی به صورت تک درب و دو درب تولید می شود. ظرفیت گرمخانه استیل با تعداد پرس غذایی که در داخل آن قرار می گیرد گزارش می شود. گرمخانه تک درب 30 پرس و گرمخانه دو درب ظرفیت 70 پرس غذا را دارد. در صورتی که شما نیاز به ظرفیت های دیگری که متفاوت از ظرفیت های استاندارد این محصول است می توانید با تیم پشتبیانی استیل من تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

قسمت رویه

رویه این وسیله به نحوری است که همانند کابینت زمینی می توان روی آن وسیلها های دیگر را قرار داد. و یا به عنوان میز کار از آن استفاده کرد.

گرمخانه صنعتی استیل مخصوص تالار

برای تالار ها بهتر است از گرمخانه دارای چرخ و سیار استفاده نمود. که به راحتی می توانید گرمخانه را در هر جایی حمل نمایید.

گرمخانه | تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

گرمکن غذا صنعتی

نام دیگر گرمخانه صنعتی گرمکن غذا صنعتی است. که در واقع نشان دهنده یکی از کاربرد های این دستگاه مبنی بر گرم کردن و گرم نگهداشتن مواد غذایی در طولانی مدت است. این ویژگی مشابه دستگاه کانتر گرم استیل صنعتی است. وظبفه هر دو این دستگاه ها گرم و تازه نگه داشتن مواد غذایی در طولانی مدت بدون سوزاندن ان است.

 

گرمکن غذا رستورانی

در هر رستورانی گرم نگهداشتن مواد غذایی گرم و سرد نگه داشتن مواد غذایی سرد جزو ضروریات است. وظیفه سرد نگهداشتن مواد غذایی با تاپینگ و گرم نگه داشتن با گرمکن غذا رستورانی است.

 

نحوه سفارش

جهت سفارش کافی است با شماره  09937111899 تماس بگیرید ( برای تماس کافی است یک بار شماره را لمس کنید). و نیز می توانید از قسمت تماس با ما شماره تماس خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی استیل من در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

ارسال به سراسر ایران

برای راحتی شما مشتریان گرامی کلیه تجهیزات تولید شده در تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من از طریق باربری به سراسر ایران ارسال می شوند. برای دریافت محصول خود تنها کافی است با ما تماس بگیرید.