تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من

میز کار استیل

فهرست مطالب

میز کار آشپزخانه صنعتی

میزکار استیل صنعتی از دسته بندی تجهیزات آماده سازی رستوران بوده و جزو تولید های تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من است.  کاربرد این محصول در آشپزخانه های رستوران، کیترینگ و فست فودی ها است که برای آماده سازی مواد غذایی و … به کار می رود.

 

09937111899 نعمتی

برای سفارش تماس بگیرید

 

ابعاد

میزکار استیل در ابعاد استاندارد تولید می شود. ابعاد استاندارد این محصول که توسط تیم طراحی استیل من در نظر گرفته شده است عرض 65 سانتی متری ارتفاع  90 سانتی متری و طول های 120، 150 و 190 سانتی متری است. شایان ذکر است که ابعاد یاد شده، ابعاد استاندارد هستند. اما این ابعاد قابل تغییر هستند. بدین صورت که در صورتی که شما میزکاری با ابعاد دیگری نیاز دارید در هنگام سفارش  این ابعاد را به تیم طراحی اطلاع می دهید و میزکار مورد نیاز شما طراحی می شود.

طول 120,150,190 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر

 

ابعاد استاندارد میز کار صنعتی

ابعاد استاندارد میز کار استیل در بند بالا ذکر شده است . این میز قابل تولید در سایر ابعاد و بسته به نیاز مشتری نیز هست. برای سفارش می توانید با شماره ها ما تماس بگیرید.

 

ارتفاع استاندارد میز کار

ارتفاع استاندارد میز کار صنعتی استیل 90 سانتی متر است که با محاسبات ارگونومیک به دست می آید و برای نشستن رو صندلی و کار کردن روی میز کار مناسب است. همچنین این ابعاد برای کار به صورت ایستاده هم مناسب است. ارتفاع میز کار می تواند تغییر یابد.

 

 

ساختار

در تولیدی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من کیفیت الویت کار ماست. بنابراین ساختار تجهیزات باید به گونه ای باشد که این اصل را تداعی کند. لذا برای طراحی میزکار از المان هایی که استفاده شده است که دوام بالا و کیفیت بی نظیری داشته باشد. برای مثال از یک طبقه پاتروکی برای میز کار استفاده می شود که باعث می شود مقاومت بالایی داشته باشد.

در زیر رویه میزکار نیز یک لایه نئوپان قرار داده می شود تا رویه به اندازه کافی مقاوم باشد. مزیت دیگر این کار جلوگیری از صداهای آزار دهنده در حین کار روی میزکار است. برای جلوگیری از نفوذ آب به این لایه و جلوگیری از خراب شدن آن از یک لایه ورق گالوانیزه استفاده می شود. پایه های میزکار استیل از پروفیل های استیل 40 * 40 میلی متری ساخته می شود و نیز پاتروکی نیز از جنس پروفیل است.

میز کار استیل | تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

جنس

میزکار استیل صنعتی دارای دو بخش کلی است. پایه ها و رویه. همانطور که در بالا اشاره شد در زیر رویه یک لایه نئوپان قرار داده می شود. و در روی این لایه یک لایه ورق گالوانیزه برای جلوگیری از نفوذ آب قرار داده شده است. جنس رویه استفاده شده در این تجهیز ورق های استیل ضدخش است خشدار است. این ورق ها در مقابل ضربه مقاوم هستند و خط و خش در اثر ضربه اجسام تیز نظیر چاقو یا ساطور روی آن ها نمی افتد.

این رویه ها دارای دو نوع هستند. استیل 430 و اسیتل 304 که شما مشتری عزیز به دلخواه می توانید هر کدام را که لازم داشتید سفارش دهید. اما تفاوت این دو استیل در چیست ؟ استیل 304 به استیل ضد آب معروف است. و در واقع تفاوت عمده این دو ورق میزان مقاومت آن ها در برابر آب است. شما مشتری عزیز در صورتی که این میز کار را برای مواردی می خواهید که بیشتر با آب سروکار دارید بهتر است از ورق های 304 استفاده شود و در غیر اینصورت ورق های 430 گزینه مناسبی از نظر قیمت هستند.

 

میز کار صنعتی

همانطور که توضیح داده شده میز کار استیل صنعتی بیشتر برای مواردی همچون خرد کن، تمیز کردن،  قرار دادن وسایل و تجهیزات و … مورد استفاده قرار می گیرد. این ها گاها مواردی هستند که با کابینت استیل شاید مشابه باشند. لذا می توانید این محصولات را مقایسه کنید. میز استیل صنعتی و کابینت استیل نام دو تا از پر کاربردترین و مهمترین محصولات در آشپزخانه صنعتی هستند

 

میز کار آشپزخانه صنعتی

میز کارهای صنعتی دارای تنوع در نوع و ابعاد هستند که بسته به نیاز خود می توانید با تیم تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من مشورت کرده و میز مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

 

میز کار لبه دار

نوعی از میز کار ها هستند که دارای یک لبه 10 سانتی متری بوده و برای جلوگیری از ریخته شدن مواد روی زمین مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید این محصول را با کابینت زمینی مقایسه کنید.

 

میز برنچ پاک کنی

میز برنج پاک کنی یک نوع میز کار است که از ورق های استیل 304 نگیر و ضد زنگ تولید می شود که یک سطح صاف برای تمیز کردن برنج و سایر حبوبات دارد. قسمت وسط این میز یک سوراخ دارد که در زیر آن سطل زباله قرار می گیرد و زباله تولید شده از حبوبات و برنج در آن ریخته می شود. در واقع این میز برای راحتی آشپزخانه برای پاک کردن مواد غذایی تولید شده است. ابعاد این میز همانند میز کار است.

طول 100,120,150,190 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
عرض 65 الی 90 سانتی متر

 

 

 

میز پاک کردن حبوبات

این میز میز همانند میز برنج پاک کنی بوده و همان میز کار است گه یک حفره در وسط آن وجود دارد. و هیچ تفاوت دیگری از نظر ساختار و طراحی وجود ندارد.

 

میز کار استیل دست دوم

میز کار استیل را در صورتی که از تولیدی بخرید قطعا هزینه های خیلی کمتری نسبت به خرید از فروشگاه پرداخت خواهید کرد. بنابرین این اصلا لازم نیست دنبال میز کار استیل دست دوم بگردید و بهتر است از تولیید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من به صورت مستقیم خرید نمایید.

 

نحوه سفارش

برای سفارش کافی است با شماره  09937111899 تماس بگیرید ( برای تماس کافی است یک بار شماره را لمس کنید). و نیز می توانید از قسمت تماس با ما شماره تماس خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی استیل من در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

میز کار استیل | تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

ارسال به سراسر ایران

برای راحتی شما مشتریان گرامی کلیه تجهیزات تولید شده در تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من از طریق باربری به سراسر ایران ارسال می شوند. برای دریافت محصول خود تنها کافی است با ما تماس بگیرید.