تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من

اجاق 4 شعله فردار صنعتی

فهرست مطالب

اجاق 4 شعله فردار صنعتی

اجاق 4 شعله فردار صنعتی جزو تجهیزات پر کاربرد در آشپزخانه های صنعتی است. این محصول تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من بوده و ویژگی های آن به صورت مفصل در این مقاله توضیح داده می شود. قبل از خرید محصول می توانید برای آشنایی با محصول اجاق چهار شعله فر دار مقاله زیر را بخوانید.

 

09937111899 نعمتی

برای سفارش تماس بگیرید

 

جنس اجاق چهار شعله فردار صنعتی

اجاق های فردار همانند اجاق چهار شعله خطی از ورق های استیل تولید می شوند. بسته به نیاز خود می توانید از ورق های استیل نگیر و ضد زنگ 304 و یا استیل ضد خش 430 داشته باشید تنها کافی است  در هنگام سفارش با ما این موضوع را در میان بگذارید. جنس شعله های مورد استفاده در این محصول از چدن های لعاب دار کوره ای است.

اجاق چهار شعله فردار | تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

 

طراحی اجاق صنعتی

قسمت فر این محصول به صورت دو جداره طراحی می شود و هر جداره آن از ورق های استیل است. برای مقاومت بالا در برابر حرارت می توان از ورق های گالوانیزه برای قسمت داخلی استفاده نمود. در بین جداره ها پشم شیشه قرار می گیرد تا عایق حرارتی ایجاد شده از خروج گرمای داخل فر جلوگیری نماید. 4 شعله با چدن مربعی شکل در روی اجاق قرار دارد. همچنین در زیر شعله یک سینی آب ریز از جنس استیل دارای لبه و دسته طراحی می شود که در صورت سر ریز شدن غذا به این سینی ها ریخته می شود و از کثیف شدن آشپزخانه جلوگیری می کند. این سینی قابل جدا شدن بوده و شما می توانید ان را خالی نمایید.

پایه های اجاق به صورت پایه های قابل تنظیم تولید می شود که برای تراز کردن این محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

برای هر یک از شعله ها یک شیر تنظیم گاز تعبیه شده است که می توان حجم گاز را تنظیم کرد یک شیر جداگانه برای فر نیز وجود دارد.  داخل فر سیستم ترموکوپل نصب می شود که در صورت نشتی گاز، جربان گاز ورودی را قطع می نماید و از حوادث احتمالی جلوگیری می کند.

قسمت فر اجاق چهار شعله صنعتی می تواند به عنوان گرمخانه صنعتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

قیمت اجاق گاز 4 شعله

قیمت اجاق 4 شعله فردار صنعتی بسته به نوع ورق های رویه و داخل که مورد استفاده قرار گرفته است متغیر است. شما می توانید برای دریافت قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

ابعاد

اجاق گاز فردار صنعتی در ابعاد 100*100 و یا  در ابعاد 90 * 90 سانتی متر تولید می شود. این ابعاد، در واقع ابعاد استاندارد است. ابعاد شعله های مورد استفاده در این محصول 20 سانتی متر است که از جنس چدن بوده و کیفیت بالایی دارد. ابعاد چدن های مورد استفاده 42 در 36 سانتی متر است.

 

طول 90,100 سانتی متر
ارتفاع 105 سانتی متر
عرض 90,100 سانتی متر

 

ابعاد اجاق گاز 4 شعله فردار

این گاز در ابعاد مختلف 8 من و 10 من قابل تولید است. بسته به نیاز خود شما مشتری عزیز سفارش خود را از طریق تماس با ما ثبت نمایید.

 

اجاق چهار شعله فردار | تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من

خرید اجاق 4 شعله فردار صنعتی

برای خرید اجاق گار مورد نیاز خود می توانید با ما تماس بگیرید. اما لازم در ابتدای کار ابعاد مورد نیاز و ابعاد قابل نصب در آشپزخانه خود را اندازه بگیرید. چرا که در صورت خرید این محصول و نداشتن قضای کافی باعث به هم ریختن آشپزخانه شما خواهد شد.

اجاق برقی صنعتی

اجاق ها قابل تولید به صورت اجاق های برقی هستند. این نوع اجاق ها به صورت گرمخانه صنعتی موجود هستند.

 

نحوه سفارش

برای سفارش کافی است با شماره  09937111899 تماس بگیرید ( برای تماس کافی است یک بار شماره را لمس کنید). و نیز می توانید از قسمت تماس با ما شماره تماس خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی استیل من در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

ارسال به سراسر کشور

برای راحتی شما مشتریان گرامی کلیه تجهیزات تولید شده در تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من از طریق باربری به سراسر ایران ارسال می شوند. برای دریافت محصول خود تنها کافی است با ما تماس بگیرید.