تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من

سینک استیل صنعتی

فهرست مطالب

سینک استیل صنعتی

سینک استیل صنعتی یکی از مهمترین ملزومات هر آشپزخانه صنعتی در رستوران ها، کافی شاپ ها، تالارها و هتل ها است که کاربردهای زیادی دارد. آشپزخانه های صنعتی با توجه به حجم کار و صنعتی بودن آن در مقایسه با آشپزخانه های خانگی به مراتب به سینک هایی با ضخامت ورق بیشتر و سایز و حجم بزرگتر لگن ها نیاز است، هرچه ضخامت بیشتر باشد سینک مقاومتر است و حجم بزرگتر لگن ها شست و شوی ظروف یا مواد غذایی مانند سبزیجات و مرغ را بهینه تر می کند. در فرایند ساخت و طراحی سینک صنعتی از استیل با کیفیت استفاده می شود تا سینک مقاومت بسیار خوبی داشته باشد و کاملا بهداشتی باشد.

09937111899 نعمتی

برای سفارش تماس بگیرید

 

اندازه و ابعاد

تولید سینک صنعتی استیل در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من  در ابعاد استاندارد و با بیشترین ظرافت انجام می شود. این محصول در اندازه های 190، 150، 120، 100 و 80 سانتی متر در طول ، 65 سانتی متر در عرض و 85 سانتی متر در ارتفاع در مدل های تک لگن ، دو لگن و سه لگن تولید می شود که به صورت کابینت دار یا بدون کابینت موجود است و شما مشتری گرامی می توانید به سلیقه و نیاز خود سفارش دهید.

شایان ذکر است که صنعتی استیل من برای کسب رضایت مشتریان خود از پایه های  قابل تنظیم استفاده می کند از این رو شما می توانید ارتفاع این محصول را به منظور کاربری بهتر بین اندازه های 80 تا 90 سانتی متر تغییر دهید.

عمق لگن های سینک صنعتی استیل 25 سانتی متر است. این عمق بسته به نیاز شما مشتری عزیز می تواند تغییر کند. برای مثال سینک با عمق 40 سانتی متری قابل تولید است می توان گفت که اندازه های ذکر شده تنها استاندارد هستنداما با توجه به نیاز و خواسته شما مشتریان محترم قابل تغییر است.

 

طول 100,120,150,190 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر

 

 

جنس سینک استیل صنعتی

متریال استفاده شده در ساخت و تولید این محصول ورق استیل 304 است. که با ضخامت 1 الی 3 میلی متر در بخش های مختلف محصول به کار برده شده است. این ورق ها، به ورق ها نگیر معروف هستند که در واقع ورق های ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت و بخار آب مقاوم هستند. این استیل در برابر آب و رطوبت بسیارمقاوم بوده، طول عمر بسیار بالایی دارد و دچار زنگ زدگی می شود.

ضد خش بودن و مقاومت بالا از دیگر ویژگی های این استیل باکیفیت است. از این رو قرار دادن اجسام تیز مانند چاقو آسیب و خراشی به سینک وارد نمی کند همچنین استحکام خوبی در برابر فشار و حجم زیادی از ظروف، سبزیجات، میوه، مرغ و … دارد.

همانطور که گفته شد سینک استیل صنعتی استیل من دارای پایه های قابل تنظیم هستند که در ساخت انها از پروفیل ضد زنگ 40 در 40 میلی متر استفاده شده است که استحکام بسیار بالای محصول را تضمین می کند.

 

 

روشویی استیل صنعتی

برای داشتن یک روشویی در محیط رستوران و فست فودی می توان از سینک های استیل صنعتی و یا سینک های اسکراب استفاده نمود. این سینک علاوه و دوام بالا از نظر بهداشتی هم کاملا مورد تایید بهداشت بوده و مناسب رستوران و فست فودی است.

 

خرید سینک استیل صنعتی

برای خرید کافی است با شماره  09937111899 تماس بگیرید ( برای تماس کافی است یک بار شماره را لمس کنید). و نیز می توانید از قسمت تماس با ما شماره تماس خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی استیل من در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

ارسال به سراسر ایران

برای راحتی شما مشتریان گرامی کلیه تجهیزات تولید شده در تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من از طریق باربری به سراسر ایران ارسال می شوند. برای دریافت محصول خود تنها کافی است با ما تماس بگیرید.